onsdag den 20. juli 2011

Hvorfor Penelope C?

Fordi hun er så motherf#€&%# sej! Ingen diskussion.

Penelope Cruz har det vildeste talent, er curvy og gudesmuk og sige 'fuck dig' til alle verdens mænd, og de vil stadig forgude hende. Jävla! Hvor ville jeg give alt for at få hendes manke. Mit hår er tyndt, kort og har en ubestemmelig rød-brun-grålig farve. Ingen krøller. Heller ikke rigtig glat men det er sådan lidt fuzzy på den ufede måde.

Tilbage til Cruz. Jeg har kaldt min blog 'Wannabe Penelope", fordi jeg bare gerne vil være hende. Have hendes liv, hendes mand og hendes barn. Nej, jeg er ikke stalker, men røvkeder mig og synes, at mit liv godt snart kunne skifte retning ud af en lidt mere glamourøs kurs.

Og så har jeg tænkt mig at skulle bruge den her blog til at sparke røv. Primært min egen men lejlighedsvis også andres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar